inget är starkare än oss tillsammans!

aloo, som ja sagt tidigare så orkar ja inte blogga så mycket längre.. det är min anledning till dålig uppdatering häh. skolan har börjat och det går faktiskt riktigt bra för mig nu, är snart klar i svenskan och engelskan :) oh så börjar ja med historia nästa vecka så hoppas på betyg i det också till sommaren :)

veckan gick riktigt snabbt oh ja har för de mesta bara varit med martin.
igår så va ja ju ledig från skolan så va hemma hos martin oh åkte ner till stan runt halv 4 oh mötte upp honom, gick oh sola oh även åt mcdonalds efter de, tottisar ahråå! sen blev de hem till martin igen tog en dusch och satt oh spela Xbox (call of duty,black ops) haha riktigt kul :) åt också lite sen drog martin vidare, jag gick oh mötte linnea så drog vi hem till henne oh tog de lugnt där hela kvällen, jimmy oh kalle kom även dit, strax innan 2 gick vi mot spårvagnen där vi mötte lite folk så tog ja spårvagnen hem. min bror skulle dock möta mig men aah lite onödigt för ja va nästan utanför när han kom ut -.- så blev de hem oh sova :)

idag blire nog bara att ta de lugnt, ska förmodligen ner till stan oh möta älskling sen oh så vidare till hans syster oh hälsa på henne oh linuuz hih :) så får vi se va kvällen erbjuder :*


The feeling that I have for you is so strong
Been together a few months, and this can never be wrong
You must be sent from up above
Thanks for giving me your love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0