torsdag

mitt minne är inte så bra så kommer inte riktigt ihåg va ja har gjort från i tisdags, men de va nog i tisdags som ja va me johanna, så träffa vi anneli.. tog de lugnt hela dagen. frammåt kvällen gick vi oh mötte bebis oh sen mötte vi jocke också, drog hem till annelis farmor oh va där ett tag, runt 1 gick jag oh bebis till mig oh sov.

j&j

eftersom vi har en bild precis sådär från när vi gick i 9an så va vi nästan tvungna att ta en nu :D

bättre finns inte!

dududu <3

--------------------------------------------------------------------------------
onsdags vakna vi upp oh käka frukost oh allt sen följde ja me bebis ner till bussen där ja även mötte johanna så åkte han till skolan. ja oh johanna gick upp till mig oh drack kaffe oh spela kort oh tog de lugnt ett tag sen börja fixa oss oh så gick hon till skolan oh ja gick till idas skola för ida skulle ha någon oh fixa naglarna oh sådär på så de fick bli mig. efter de följde hon me mig till väster tull oh vänta på bussen oh så kom bussen där även bebis satt i den så åkte vi hem till mig, tog de lugnt oh sådär. vid 6 drog vi hem till honom oh käka oh sådär, sen drog han till sin träning då ja låg kvar hos honom oh kolla på film sen kom han hem, somna runt 1 nån gång.

idag vakna ja upp hos bebis då vi tog spårvagnen nån gång efter 8, ja gick av vid vägträffen oh gick hem, har vilat hela dagen för mår inte riktigt bra än, fortfarande lite förkyld oh ont lite här oh där sen ja va sjuk -.-
ska snart vila lite till tror ja om ja inte hittar på ngt annat får se lite de sånt som märks, hörs kanske senare annars imorn pusss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0