måndag

bebiiis sov hos mig inatt, vakna vid halv 9 imorse elr aah ja gjorde de iaf han låg kvar oh sov typ en timma haha. ja gick upp oh drack kaffe käka frukost oh sådär, sen tog vi bussen tillsammans ja drog till skolan me carolina som ja mötte i söder. blev skola oh efter de mötte johanna i vilbergen sen hem till mig oh drack kaffe oh käka chokladbollar oh spela lite kort. tog de lugnt ett tag sen kom mamma hem då åkte vi oh handla me henne oh sen drog ja oh johanna ner till stan oh mötte alexsandra.. tog en fika på coffee satt oh snacka ett tag me en varsin kopp kaffe ;) efter de blev de att dra hem så nu sitter ja här ska skriva klart fort nu för mina varma mackor väntar på att bli uppätna heh :) blir att bara va hemma nu under kvällen oh slå på en film oh sova antagligen. skriver kanske senare annars blire imorn puss

en snubbe kom fram till mig oh johanna i söder tull förut oh snacka om att han köpt ny kavaj oh vene vad sen snacka han på massa hahah orkade inte lyssna men spela in lite utav de iaf :D


nee nu ska ja hämta mina varma mackor tjarååååå :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0