GRATTIS BROR!

idag fyller min bror hela 19 år, grattis till han! får snart gäster så blir de massa fika oh sådär :)

bror&jag i somras tror ja de va :D

--------------------------------------------------------
torsdag
va ja sjuk så de blev ingen skola elr pannkakor för min del hih, va hemma näst intill hela dagen kolla på film oh bara tog de lugnt, följde även me mamma oh handlar, frammåt kvällen skjutsa mamma mig till klocket då ja sov hos bebis.

fredag
vakna ja upp hos bebis så va vi hos han hela dagen oh bara tog de lugnt oh sådär, på kvällen drog ja ner till stan oh träffa ida alexsandra oh gabriella.. träffa även på bella oh josse, riktigt länge sen. alexsandra oh gabriella drog hem runt 11 så satt ja oh ida i söder oh bara snacka en massa sen tog ja spårvagnen till ektorp då ja mötte johanna så drog vi till mig. självklart ringer simon när vi precis kommit in till mig så va de bara för oss att dra till lidl parkeringen där simon oh tim va oh hämta oss me bilen. åkte runt lite sen skjutsa dom hem oss så gick ja oh johanna hem till mig. käka, snacka massa oh sedan sov.

lördag
vakna vid 11 då vi åt frukost oh drack kaffe, sega oss ett tag sen gick hon hem till sin pappa oh fixa lite oh ja tog en dusch oh så kom johanna till mig igen, hennes mamma kom vid 3 oh hämta oss så åkte vi ut hem till henne för hon skulle hämta lite kläder osv. så åkte vi hem till mig igen, blev att fixa oss oh käka oh sådär sen drog vi till klocket oh mötte bebis oh gick hem till han ett tag sen vidare till jimmy där de va lite folk, sov hos bebis.

söndag(idag)
vi vakna runt halv 3 då va de för mig att gå upp oh klä på mig oh allt sen gå ut då mamma kom oh hämta mig så hämta vi min lillebror sen åkte hem. har bara hunnit ätit oh suttit här ett tag ska in i en dusch nu när som för snart kommer gästerna och även bebiiis kommer senare hih :) puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0