fredag

igår blev de ändå en härlig kväll till slut, johanna kom till mig så drack vi kaffe oh spela kort som vanligt, laga mat till min lillebror oh sen en annan maträtt till mig oh johanna.. efter de diska vi oh de va ju inte lite disk men de gick snabbt oh bra :D efter de slinga ja johannas hår oh sen vid 10-halv 11 kom bebis till mig, johanna drog efter ett tag. vi tog de bara lugnt hela kvällen oh mystee lite hih :) han sov här med mig :*

vakna vid 7 då ja försökte få liv i bebis men han ska va så hiiimla seg att få upp på morronen -.- men de gick till slut iaf, så va nere vid bussen me honom för en halvtimme sen då han åkte till skolan. ja sitter nu oh dricker lite kaffe oh väntar på johanna, blir att ta en cigg på en bra början av fredagen ;)

vid 2 ungefär drar ja ner till stan me ida ska köpa lite skit sen vid typ halv 5 kommer pappa oh hämtar mig och min storebror, vi åker ut till pappa för att fira dennis där ute också, sover nog kvar där till imorn så kommer inte blogga mer idag heheh :D kommer faktiskt inte blogga imorn heller för då äre lördag oh en mkt mkt mkt stressig dag för mig, blir halloween lokalfest med min fruga ida, hoppas på en riktigt bra helg pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0