veckan

måndag
vakna upp hos bebis, blev att åka till skolan oh sådär sen hem. efter ett tag kom martin till mig oh sen kom johanna, senare fick ja oh johanna skjuts till klocket hem till hennes farmor där johanna va själv för dom va på kryssning, så blev för mig oh johanna att sova där själva. bebis oh ponta kom förbi ett tag på kvällen så blev lite kortspel.

idag
vakna upp i klocket, åkte hem oh sen fick skjuts till skolan av mamma, efter skolan åkte hem oh käka sen drog ja oh mamma till maxi oh handla lite hihi sen hem igen. nu har ja precis vart nere oh solat me ida min saknade fru! så ska skriva klart sen hoppar ja in i en dusch oh drar vidare till bebis.

onsdag
MIN BARA MIN MARTIN FYLLER ÅR! så grattis till han hih :D<3
både ja oh martin är lediga från skolan så blir att bara ta de lugnt oh fira martin lite antar ja? får se lite va dagen erbjuder men hoppas bebis får den bästa dagen :)

torsdag
blir de nog bara skola oh sådär, pannkakor i skolan ska käka hela matsalen hähäh.. sen får ja se va som händer resten av dagen, inget bestämt än.

fredag
ledig från skolan som ja är varje fredag, riktigt skön vecka i skolan blir de :)
tvätt tid från 17-20, även bebis kommer oh hjälper mig snäll som han är (a) efter de får vi se om de blir solning eller inte.

lördag
SOVA UT! sen på eftermiddagen någon gång åker ja till pappa där farmor farfar oh faster också kommer oh firar mig :) sover nog kvar till söndag

söndag
inget bestämt än mer att komma hem från pappa!

-----------------------------------------------------------------
bilder från i förrigår, igår och idag





haha jaa, bjuder gör man ju iaf ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0