no rubriiiiiikii

helluuuuj! inte bloggat på ett tag nu oh kommer fortsätta me seg uppdatering pga att ja inte har tid menmen.

tänkte uppdatera lite om lördags bara.. va hos anneli i lördags oh hade lite halloweenpartajjj, de va lite folk där oh lite roligt fick man allt ha :) martin sov även hos mig sen :*

bilder från lördags

jag&johanna ^


ponta,alexsandra&jag ^


nån,ponta&jag ^


marija,jag&johanna ^


marija ^




jag&johanna ^


olle,johanna&natta ^


adde ^


johanna ^




jag&johanna ^


ponta&johanna ^




jag,alexsandra&johanna ^








jag&alexsandra ^


natta,jag,adde&olle ^




lite folk ^


jag&adde ^

johanna som bildbombar mig oh martin

tycker om dig sjukt mycket bebis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0