31/10-2010 ett datum att minnas ♥

i fredags blev de att åka ut till pappa oh fira storebror, sov även kvar där. på lördagen skjutsa pappa mig till ljura hem till ida, vi fixa ordning massa oh sen vidare hem till micke, idas bror.. där vi fira honom oh vid 8 drog vi till lokalfest i marielund, moa och john vi fira. kom massa folk dit oh de blev massa prat och drickande oh dansande. riktigt kul hade vi :) drog därifrån runt 4 vi gick till mc oh käka sen hem till ida oh sov.

igår vakna ja upp runt halv 2, blev att vi drog oh handla sen tvätta till halv 6, mamma kom oh hämta mig  runt 7 oh så blev de hem oh äta oh duscha sen åkte ja till bebis, saknat han som bara den! igår va de halloween plus att den dagen ja längtat efter kom, då vi blev en, är sjukt glad för du är min. tycker verkligen om dig martin och det vet du :*

nu är han oh köper pizza oh cola så vi ska tjocka oss lite när han kommer tillbaka hihi. hörs senare eller imorn eller helt enkelt när jag har tid pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0